" R.O.D. SIEROSŁAW 3 w Pokrzywnicy" " R.O.D. SIEROSŁAW 3 w Pokrzywnicy"
Forum "Rodzinny Ogród Działkowy Sierosław 3".
" R.O.D. SIEROSŁAW 3 w Pokrzywnicy"
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Regulamin Forum

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum " R.O.D. SIEROSŁAW 3 w Pokrzywnicy" Strona Główna -> Regulamin i zasady Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Admin
Administrator



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:39, 05 Wrz 2006    Temat postu: Regulamin Forum

REGULAMIN FORUM


$1. Forum dyskusyjne R.O.D. „Sierosław 3” w Pokrzywnicy, to forum prywatne przeznaczone dla użytkowników działek z Rodzinnych Ogrodów Działkowych zrzeszonych w Polskim Związku Działkowców.

$2. FORUM służy do wymiany poglądów, opinii i doświadczeń na tematy związane z użytkowaniem działek w R.O.D. „Sierosław 3” w Pokrzywnicy, ogólnie pojętego życia ogrodowego, praw i obowiązków członków PZD, uprawy roślin, ich ochrony i innych związanych z ROD.

$3. Administrator strony nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za merytoryczną wartość i treść wypowiedzi uczestników FORUM.
Uczestnik „Forum R.O.D. SIEROSŁAW 3 w Pokrzywnicy” publikuje swoje komentarze, opinie i wypowiedzi wyłącznie na własną odpowiedzialność i wyraża zgodę na ich publikację na forum. Jednocześnie deklaruje, że ma świadomość, iż wysłana wiadomość staje się częścią forum i jest związna na stale z jego nickiem, i jej usunięcie w przyszłości nie będzie możliwe. Chyba, że administrator postanowi inaczej.

$4. Uczestnik może mieć zarejestrowanego tylko jednego nicka na forum.

$5. Podczas rejestracji konta użytkownik jest zobowiązany do wypełnienia pola "Skąd:".
W polu tym należy wpisać, co najmniej, literę podsektoru, a najlepiej numer działki. Wszystkie inne wpisy będą powodowały usunięcie konta użytkownika.

$6. Na forum zabrania się:

- umieszczania reklam komercyjnych

- naruszania praw autorskich

- umieszczania informacji niezgodnych z polskim prawem i netykietą oraz atakowania lub obrażania innych użytkowników, żartowania i naśmiewania się z użytkowników mających mniejszą wiedzę

- umieszczania w wypowiedziach przekleństw - bez względu na to, czy w całości, czy w postaci gwiazdek lub innych znaczków

- nadużywania opcji cytowania, a w szczególności cytowania całych postów.

Wszelkie tego typu wpisy będą usuwane

$7. Pisanie postów i otwieranie nowych tematów:

- nowe tematy i odpowiedzi na już istniejące muszą być wpisywane w odpowiednich dla tematu forach, a nie ‘gdzie popadnie’

- przed stworzeniem nowego tematu lub zadaniem pytania, należy przeszukać forum korzystając z opcji ‘Szukaj’ tak, by nie dublować istniejących już wątków

- należy przestrzegać zasady; jeden temat - jeden problem/pytanie. Nie wolno umieszczać różnych pytań w jednym temacie

- temat postu powinien odzwierciedlać jego treść. Nie wolno wstawiać nic nie mówiących haseł np. ‘Proszę o pomoc’ czy ‘Mam problem’

- w treści postu trzeba być precyzyjnym, udzielać odpowiedzi zgodnych z tematem, tak by każdy ją zrozumiał, a jej późniejsze odszukanie było ułatwione

- należy starać się unikać błędów ortograficznych i literówek, a już istniejące poprawiać korzystając z opcji ‘Zmień’, która dostępna jest przez 2 godziny od napisania postu


$8. Administrator ma prawo do usuwania bądź redagowania wypowiedzi naruszających regulamin, dobra osobiste, dobre obyczaje, obraźliwych, wulgarnych, napastliwych, jątrzących, odbiegających od tematyki forum, sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc, bez powiadamiania autora i bez tłumaczenia powodów takiej decyzji.


$9. Uczestnicy zarejestrowani na forum, którzy nie aktywowali swojego konta w ciągu 3 miesięcy od dnia rejestracji zostaną usunięci z listy użytkowników.

Usunięcie z listy nie pozbawia możliwości ponownej rejestracji.


$10. Uczestnicy naruszający rażąco regulamin forum będą pozbawiani czasowo dostępu do forum i otrzymają ostrzeżenia. Ograniczenie dostępu do forum może rozciągać się od jednego forum tematycznego na całe FORUM, w zależności od wagi przewinienia, aż do trwałego usunięcia z listy użytkowników forum, bez prawa ponownej rejestracji.

W rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik może zostać trwale usunięty z listy, z pominięciem ograniczeń dostępu.

$11. Właściciel strony zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Wszystkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich publikacji na forum.

$12. Decydujący głos we wszystkich sprawach spornych ma administrator forum


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Śro 16:23, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum " R.O.D. SIEROSŁAW 3 w Pokrzywnicy" Strona Główna -> Regulamin i zasady Forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin